lørdag 12. mai 2012

Maihelg med regnbyger og lav temperatur

Planen for denne helga var å starte med å legge fliser på golvet foran utepeisen. Jeg kom i gang med et strøk primer, men været ble så ustabilt med regnbyger og kjølig at jeg ga opp. Får prøve igjen neste helg og håpe på bedre vær da. Å prime på nytt tar ikke lange tida så det går greit. Jeg har også kjøpt en stor presenning som jeg kan strekke over peisen fra tre til tre dersom det er utrygt for regn, sånn for sikkerhets skyld.
Men hav gjør vel det. Barnebarna Lukas og Jonas var på besøk sammen med Kai så da var det jo alltids en del å holde på med. I tillegg fikk vi kappet opp og køyvet en del ved så nå har jeg ingen stokker liggende på vent.

Jonas krabber rundt og leker løve.


For å unngå løven Jonas har Lukas klatret opp i et tre.


Etter leken er et kaffeslaberas med kjeks og saft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar