søndag 26. mai 2013

Låvesvale ville inn i naustet

Denne helga var det båten som måtte vaskes og trykkspyles. Polering ble det ikke tid til så det får jeg ta neste gang dersom det blir tid. I tillegg måtte trimmotoren (løfte og senke motoren) børstes rein for rust og malingsflass, primes og lakkes på nytt.
Mens jeg holdt på nede ved naustet var det et låvesvalepar som var svært så interessert i naustet. De fløy inn og ut flere ganger. De hadde vel planer om å etablere seg med reir der inne regner jeg med (eller er det seint nå?). Å ha et svalepar inne i naustet var jeg lite interessert i så jeg sjekket nøye at de ute da jeg stengte døra.



Unni og Rolf besøkte oss i helga. Det var pent vær så vi satt mye ute både om dagen og om kvelden. Men litt for kaldt til å spise ute.
Vær: Lørdag var det sol, skyfritt og 12 grader. Søndag var det sol, skyfritt og 16 grader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar