torsdag 22. oktober 2020

Nå er det utetrening som gjelder

Korona-pandemien satte en stopper for treningen på treningsstudio. For ikke synke helt ned i sofaen måtte jeg finne på noe annet. Dette ble særlig aktuelt etter at treningsstudioene åpnet igjen. Skulle jeg fortsette i treningsstudio eller skulle jeg finne på noe nytt? Det ble det siste. Innkjøp av nye joggesko og etter hvert også treningsklokke (påvirkning fra døtre).

På treningsklokka mi av type Garmin Fenix 6 får du oppfølging og veiledning fra en av Garmins coacher. Jeff heter min coach. Ja han har sikkert 10-tusener andre løpere som han veileder :-) For meg passer dette utmerket. Jeg blir veiledet og jeg får varierte opplegg gjennom uka.

Nedenfor er et bilde av meg etter intervalltrening med tempoøvelser langs veien nedenfor hytta. Ja Jeff er god med meg. Han er veien og lyset for meg. Øh beklager, det var veien og målet jeg mente.


Fint å trene nå. Men det spørs til vinteren. Innkjøp av vintersko med pigg står på planen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar