mandag 21. juli 2014

På sjøen i dag også

32 grader på hytta i dag. Da må man bare ut på sjøen. Der er det iallfall noen grader lavere temperatur. I dag dro vi over mot Linesøya. Vi fant en strand på Raudøya som så lovende ut, men det viste seg raskt at den var litt leirete og derfor ikke så attraktiv som den så ut på avstand.
Jeg rakk å ta meg en tur på øya før vi fant ut at vi skulle lete etter annen strand. På turen traff jeg tre rådyr som løp fra meg samtidig som de bjeffet irritert til meg.


Etter en stund på sjøen igjen fant vi denne stranda. Med dagens temperatur på nærmere 30 grader kom jeg til å tenke på greske strender da vi nærmet oss den.


Og stranda var fin den. Kanskje den fineste vi har sett til nå fint beliggende mot sør. Birgitta bader idet hurtigruta passerer.


Til og med jeg badet i dag. Ja jeg svømte også. 17 grader viste termometeret på ekkoloddet.  



Vær: Pent vær, 32 grader og lite/ingen vind.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar