søndag 10. april 2011

Fin vårdag og ingen GPS

I dag prøvde jeg igjen å lete etter GPS-en, men den var ikke å finne. Leteområdet har en radius på cirka 10 meter med et uthus med mye materieler under pluss en hytte det er mulig å gå under. I tillegg er det en del steingjerder i området der deler er sammenrast. Som du forstår så er det ikke så lett. Den ligger vel godt gjemt nede i et musehull under en stein tenker jeg.
Akkurat nå savnet jeg en funksjon der du kunne sende en SMS til GPS-en som så ga lyd fra seg via en sirene. Da hadde det vært så mye enklere å finne den.
Nå har jeg forresten mistet kontaktene med GPS-en også. Det er vel batteriet som er brukt opp regner jeg med.
Ellers gikk dagen med til å rydde opp på soverommene da disse har vært brukt til lagerplass i perioden med maling. Så nå skal hytta være ganske klar til å ta i mot unger og barnebarn i påsken.

Vær: Midt på dagen skinte sola gjennom et tynt skydekke og da steg temperaturen til 14 grader. Seinere på ettermiddagen ble det mer skyet og temperatur 10 grader.

PS: Ingen bilder i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar